Längtar till imorgon!

Det är sant. Det kanske låter konstigt, men jag längtar. Jag ska posta ett väldigt viktigt kuvert och jag längtar tills jag ska göra det!

Idag var det konsert i Matteus och jag var ganska nervös inför mitt solo. Jag sjöng "Solitude", en härlig, jazzig, lite melankolisk kärleksballad av Duke Ellington. Det gick jättebra! Ni som  sjunger mycket känner säkert igen att man kan få typ som ett "nervositets-vibrato", men det slapp jag!
Kanske var för att jag tog en joggingtur i förmiddags, man sjunger faktiskt bättre om man har rört på sig innan. Får kanske bli en vana på konsertdagar :D

En rolig grej var att min kusin Hanna kom och tittade, med sin pojkvän (som jag inte hade träffat innan), och dessutom kom hans familj också på konserten! Kul överraskning :)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i den italienska boken jag lånade på stadsbiblioteket och sen sussa sött.

God natt!



Sir Duke

Kommentarer
Postat av: Frida

"en HÄRLIG, jazzig, lite melankolisk kärleksballad" haha så lät det inte förra veckan ;P



vad skönt att du slapp nervositets-vibratot! :)



jag längtar inte till imorgon, jag gick på medelpasset idag på friskis och imorgon bitti är det ju konditionsträning på jumpan.... 8:20, hurtigt värre!

Postat av: Frida

nej förresten, det är ju lacrosse! det kanske blir kul ändå! ^^

2009-05-11 @ 00:12:39
URL: http://fridays.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha ja men den lät helt annorlunda när Anders spelade :P



jaa det var kul!

2009-05-11 @ 13:39:11
URL: http://loolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback