hej igen!!

hejsanhoppsan vad lång tid det var sen jag bloggade...

Jag har ju inte ens skrivit någonting om klassresan till Göteborg, så jag beskriver den lite kort. Den var riktigt härlig och kul att få lyssna på så mycket musik och umgås med klassen, Peter och Annika.

Nu har vi varit lediga i 4 hela dagar. Jag och Sara har gjort klart vår dokumentär om Andalusien till spanskan. Den blir hur bra som helst. När vi satt och tittade på klippen på de små barnen i våra värdföräldrars släkt så fick vi tårar i ögonen. Jag vet redan nu vem jag ska gifta mig med haha. Han heter Dani och är typ 8 år.

Kommentarer
Postat av: Karolin

då får du vänta ett tag, eller tillåter de barngifte i spanien? =P

går det bra med ansökningarna?

Postat av: Lovisa

haha nä det tror jag inte.. får nog vänta en 10 år iallafall.



ja det går faktiskt ganska bra :) har pyttelite kvar bara

2009-05-06 @ 10:19:40
URL: http://loolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback