veckoslutet

Det känns ju lite knäppt när man börjar längta efter måndagen för att få slippa vara hemma och plugga. "Men man pluggar ju i skolan också?" Jo det är sant, men då är det ändå socialt. Bättre än att vara hemma och sitta som en isolerad liten uggla.
Detta kan jag pricka av på min att göra-lista:

- Göra klart musikteorin
- Göra klart gympapasset till idrotten
- Skriva klart ett arbete om barns språkutveckling
- Förbereda redovisningen av barns språkutveckling

Självklart hann jag med att se melodifestivalen också! Fel låt vann tycker jag. Vad är det med Sveriges konstiga smak egentligen? Emilia skulle ha vunnit, eller vad tycker ni?

Nu är det iallafall ny vecka och nya tag. Hoppas hoppas hoppas att det inte blir lika mycket att göra nästa helg.
Detta är min vecka:

Måndag: Hålla i ett mini-gympapass på idrotten, redovisning på svenskan.
Tisdag: Lektioner och barnvakt på kvällen
Onsdag: Vanliga lektioner, simma på håltimmen
Torsdag: Lektioner till 16.20, sedan kör
Fredag: Lektioner, kanske träffa spanska paret som jag och S ska bo hos i Málaga
Lördag:
Söndag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback