I'm a survivor, I'm gonna make it...

phhhiiuuuuu
jag överlevde torsdagen. Utan att ta någon huvudvärkstablett. Jag hade lektioner + körrep, nästan non stop i 13 timmar.

Hade lite paus mellan skolan och kören, då åkte jag till stadsbiblioteket och lånade en dator samt lånade en bok på italienska!! Notte prima degli esami (natten före slutproven), som vi har sett på film på italienskalektionen. Jag är riktigt taggad inför att börja läsa haha... vill inte glömma italienskan ju.

Hade körrep i Matteus också. Förlängt med en halvtimme, men det var väldigt roligt. Mycket skratt som vanligt. Sen övade vi "In heavn'ly love abiding" som jag ska sjunga solo på.

Nu kommer reklam!

Nu på söndag kan man höra ljuv musik av Mendelssohn i Matteus kyrka, vid Vanadisplan, kl 18. Biljetterna kostar 50 kr och de köps på plats! Det kommer bli hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag kan inte

Postat av: Lovisa

nä, för du ska till Irland!!

2009-03-07 @ 00:16:04
URL: http://loolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback