utmärkelse och utmaning:D


UTMÄRKELSE!
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa. Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till ♥

Jag fick en  utmärkelse av Annie :D Blev överraskad att texten i bilden är på  portugisiska (språknörden reagerade) :D


Sen så har jag blivit utmanad också av både
Therese och Frida

Regler
1. Berätta 8 sanningar om dig själv
2. Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg


1. Jag är inte skoltrött för fem öre utan trivs...
2. .....men jag ska inte plugga direkt efter studenten. Jag vill vara volontär i latinamerika först.
3. Jag älskar ruccolasallad och kan äta hur mycket som helst.
4. När jag är ensam hemma brukar jag (försöka) sjunga opera. Eller musikalsånger. Ofta tillsammans med lillebror Martin.
5. Jag brukar fördriva håltimmarna i bibblan med språk-tidningen eller latinamerika-tidningen. Det är mys.
6. Jag har väldigt lätt för att komma ihåg ord. Jag kan till exempel fortfarande räkna till 10 på baskiska ;)
7. Jag blir ledsen av att tappa kontakten med människor jag inte träffat på länge.
8. Jag saknar tiden man skrev brev till varandra.

Jag utmanar:
Martin, Julia, Annie, Vickan

Kommentarer
Postat av: Frida

vi får börja skriva brev istället för mejl och grejer, mycket högre mysfaktor på det!

Postat av: Lovisa

jaaa!:D

2009-01-24 @ 00:10:55
URL: http://loolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback