Lo que quiäääro, corazon cobardee, eh que muerah por miii

Sitter och lyssnar på flamencomusik... det är så coolt sångsätt. Lite konstigt att lyssna på första gången, men det blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar tycker jag. Jag får bara lust att sjunga och dansa runt i svart klänning och med blomma i håret, till spansk gitarrmusik på något mysigt ställe i Spanien haha... vem vet? Drömmen kanske blir verklighet... planer smids ju för påsklovet...;)


haha en flamenco-dansande tomtemor?
bild tagen av Annie i julas


Igår var verkligen en toppenfredag. Den kunde nog inte varit bättre.

 - Roliga lektioner, faktiskt. Teori på gympan!
 - Fick  reda på att jag får två biobiljetter som tack för att jag pratade på Öppet Hus
 - Pratade om latinamerika med en person från pingstkyrkan... :D
 - Åt underbar middag i Kista med tre underbara töser; Annie, Frida och Nea
 - Köpte billigt och gott godis, och såg "Wild Child" - jätterolig! Ytlig och förutsägbar men ibland behöver man se sånt också!

Idag har jag varit ute och gått med grannhunden och snart ska jag iväg till Annie där det är singstar-kväll. Ska bli jättekul!

Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Tjoho vilken snygg bild :P :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback