liten lista

Höll du några av dina nyårslöften?  Ja. Att jag skulle börja dricka kaffe i Italien. Och det gjorde jag :D

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näe

Vilka länder var du i?
Italien, Frankrike, Spanien

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Lite mer sommarlov tack. Jobbade 8 av 10 veckor.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 27/3 för då fyllde jag 18 :D. Jag är dålig på att komma ihåg datum, men t.ex när italienarna var här, men mest när vi var där i Bologna, Venedig, Riccione.
Helgen i Paris med kören, haha helt oförglömligt.

Största misstaget?
Ett jobb jag tog i höstas.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, men inget illa.

Bästa köpet?
Gran Canaria-resan

Vad spenderade du mest pengar på?
Flygbiljetter får jag nog säga

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Alla underbara stunder med musikare, konserter, musikal etc. Nya vänner och spanskan såklart.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Ti scatterò una foto - Tiziano Ferro
La Novelita - Aventura
För sent för Edelweiss - Håkan Hellström
Waiting for my real life to begin
Si tu no bailas conmigo - Juan Luis Guerra
och de sånger vi sjöng i paris, på musikalen mm.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vad konstig fråga.... gladare tror jag:P

Hur tillbringade du julen?
Här på Gran Canaria med kusiner och farmor

Blev du kär i år?
Pytte

Favoritprogram på TV?
Sex and the city

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nope

Bästa boken du läste i år?
Disgrace - Coetzee

Största musikaliska upptäckten?
Största återupptäckten kanske man kan säga var Aventura

Årets bästa film?
Mamma mia!

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag var väl i skolan, fick frukost på sängen och lite sånt.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, men så ska man ju inte tänka...

Vad fick dig att må bra?
Familjen och vännerna

Kommentarer
Postat av: Linn

söt lista lovisa :) den snor jag nog sen ;D

Postat av: Annies Fotoblogg

Vem blev du kär i? ;)

2009-01-05 @ 21:19:19
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: julia§

oooojdå, vem kan du tagit den här listan av tro ;D

2009-01-06 @ 11:30:43
URL: http://hejjulia.blogg.se/
Postat av: julia§

kolla min blogg nu förresten :D

2009-01-07 @ 20:34:49
URL: http://hejjulia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

linn: ja gör det :D

annie: det du ;)

julia: hmm ja det kan man fråga sig haha

2009-01-09 @ 21:21:20
URL: http://loolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback