I helgen har jag:

- Anmält mig till Grönans informationsträff
- Gjort engelskauppgiften som jag blev sjudundrans nöjd med :D
-  Gått på bio med mina syskon och sett "Benjamin Buttons otroliga liv" och kommit fram till att jag är allra lättrörd-ast när det kommer till återföreningar.
- Sett världens bästa Nathalie i världens bästa Little Shop of Horrors. Detta är ingen vanlig skolföreställning gott folk, gå in på ticnet och skaffa er en biljett. Sista föreställningen är den 22.
- Övat supermycket på sångläxan
- Övat på att dirigera (lillebror blev försökskanin)
- Hunnit med att vara lite nervös inför att träffa barn som jag ska vakta imorgon... men också intalat mig själv att det är klart det går bra.



Kommentarer
Postat av: Karolin

var Benjamin Button bra?

jag borde också öva på sångläxan..

Postat av: Lovisa

Karolin: ja den var superbra!:)

Mamman: yess dom e hur gulliga som helst

2009-01-21 @ 15:37:12
URL: http://loolens.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Du har fått en utmärkelse på min blogg. :) För jag gillar att läsa din (när du uppdaterar ^^)

Kram på dig!

2009-01-21 @ 21:14:23
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback