Helgen

Jag har haft en riktigt bra helg. Igår var det först öppet hus i skolan, hade svenska, naturkunskap och sedan var jag i aulan och pratade lite och svarade på frågor om språkutbyten. Det var skoj. Men de hade stavat fel på min "elevinformatör"-skylt haha. Det stod "Lovisa Page". Åt tacos med pappa, tittade lite på när duktiga jocke spelade sin låt och sedan åkte vi hem. Mamma hade kommit hem från Sydafrika så det var kul att träffa henne igen.
På kvällen var det ett jätteroligt 18-årsparty borta vid naturhistoriska riksmuseet med alla möjliga människor. Jag dansade nästan tills jag stupade, hur kul som helst. All möjlig musik var det, 90-talsmusik, ännu äldre, lite disney till och med haha. "Noche de sexo"  också - då blev jag glad! Jag och en till tjej som båda gillar reggeaton, satte på det, Daddy yankee, don omar , och lite salsa - det var skitkul :D

Idag skulle jag egentligen ha sjungit i kyrkan, men jag har ont i halsen.. hoppas det inte kommer tillbaka, jag vill inte bli sjuk!
Ska strax gå och duscha och sedan börja med naturkunskapen. Ciao amici!


Kommentarer
Postat av: Frida

jag tycker fortfarande det är fult att ms. Miriam B inte hörde av sig till mig. jag fattar inte det. men aja, kul att ni hade kul, jag hade också väldans kul fast på annat håll ;D hihi

krya på dig

Postat av: fia

haha asså dom e skit sega fan.....hoppas dom kommer..får inte ha för höga förhoppningar...gashhhh

2009-01-26 @ 16:57:03
URL: http://mrssantos.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fan vilken ball blogg :)



Kolla gärna min blogg, och hittar du inget kul att kommentera så kommentera gärna veckans fråga :)

2009-01-27 @ 13:05:04
URL: http://mandaapandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback