Tankar

Tänkte skriva av mig lite...Jag brukar vara lite försiktig av mig med egna tankar men ibland behövs det. Kanske publicerar jag det, kanske inte.


Är det något jag ogillar är det den där mörka klumpen i magen som kan komma ibland. Man  kan till exempel få den vid chock  eller stor förvåning. Jag hade nästan glömt hur den kändes men helt plötsligt blir man påmind om den, vare sig man vill eller inte. Som en blixt från klar himmel.

Klumpen består av lite olika saker.

Ovisshet. Som när man inte riktigt vet var man har människor.
Ilska. Orättvisa.
Besvikelse. Det kanske inte går att lappa ihop allting. 
Utsatthet.

En sak jag lärt mig från tidigare klumpar är dock att ord får stå för personen som säger dem. Jag behöver inte bevisa någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback