il mio giovedì

Ibland blir bloggen som ett anteckningsblock.. jag måste skriva upp saker (t.ex vad jag ska göra imorgon) för att allt ska vara under kontroll. Detta är ett sånt inlägg. Så egentligen skulle jag kunna bara kladda ner på ett papper.. men det här är roilgare!

Idag var det torsdag och den längsta dagen på hela veckan. Engelska (fick tillbaka engelskaproven, fick precis MVG, är så lättad..), spanska, naturkunskap och musik. Fast naturkunskapen var inte någon lektion utan vi såg en improvisationsteater som spelade upp olika scener/sånger/nummer om evolutionen. Väldigt roligt, men det var väldigt lite som faktiskt handlade om evolutionen.
Sen var det musik och jag och Sara fick spela upp en liten trudelutt från vår låt, som kommer bli stört bra. Vi håller bara tummarna för att en viss klasskompis ska vilja spela trumpet i den... hoppas han vill det. Sen var det sånggrupp och vi sjöng och sjöng och sjöng... rusa till Linneas teater Mulan, som var heeelt underbart rolig. Den kändes verkligen välgjord och jag skrattade hur mycket som helst. Linnea, du är min idol!

På bussen hem kom huvudvärk som ett stort åskmoln och bara förstörde. Var  så otroligt trött och jobbig hela eftermiddagen. Jag blev arg för att pappa lagat köttbullar, som vi fick i skolan. På den nivån var det...
Hela kvällen gjorde jag en liten hemlis... till en person mitt ute i atlanten ;),  som fyller år nästa vecka.

Imorrn är det fredag... lååång dag igen och jag ska till friskis efter skolan har jag bestämt. Lite nervös.. ska nämligen ha uppsjungning i morgon men jag tror att det kommer att gå bra.

Ciao tutti!


Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Har du en pojkvän mittt ute i atlanten? :O Vad är det mer som du inte har berättat? ;P

Postat av: Lovisa

Ja. Hade tänkt säga det i veckan. Han bor på en öde ö som inte finns på kartan och heter djungel-george.

2009-02-14 @ 00:18:17
URL: http://loolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback