En liten rolig grej..

...hände mig och Annie på vår promenad genom Stockholm idag. Vi hade varit i gamla stan och 5 minuter tidigare hade jag sagt: - Haha ska vi se om vi hittar några baskier?

Vi går på bron från slottet och jag pladdrar på när Annie plötsligt säger: Lovisa! Lovisa! Jag tittar upp och därframme möter oss två bekanta ansikten. Inte vilka som helst utan rektorn och läraren från skolan i Baskien!! Jag och Annie blev hur förvånade som helst!! De var tydligen på semester.
 Det blev kramar och kindpussar, spanskprat  och fotografering. Rektorn frågade när vi skulle komma tillbaka och hälsa på.

Senare på dagen när jag klagade över min fruktansvärda tandvärk (visdomstand) så försökte Annie muntra upp mig.
- Lovisa, kom ihåg att du träffade baskier idag! Och du fick prata spanska!


Hihi. Det var faktiskt en himla rolig händelse.

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahaha xD när man talar om trollen (basker)

Postat av: Annies Fotoblogg

Alltså de skrämmer mig. Och kindpussar, blääääö.

2009-02-28 @ 23:11:22
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback