:D

De där hemliga Spanien-blogginläggen kommer till ytan nu. Efter mycket letande och fläng hit och dit och lite krångel med bokningar så är flygbiljetterna äntligen våra! För ett utomordentligt bra pris får man faktiskt lov att säga.

Jag och Sara packar väskorna för att flyga iväg den 7 april till Málaga och njuta av livet där i en vecka. Vi bor hos ett spanskt par med hus lite utanför staden uppe i bergen. 7 dagar fyllda med spansktalande, flamenco, tapas, runtresande i Andalusien, museum, Alhambra... oj oj oj... Ni kan ju tänka er hur glad jag är :D

 

Flamenco music in Seville, Spain

Kommentarer
Postat av: Frida

jag har kommit på att jag inte orkar hänga med :P det blir bara jag som kommer vilja gå ut då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback