att gå ut eller att inte gå ut... det är frågan

Igår var jag, Frida  och Nea på "Sveriges största tjejmiddag". Den bestod av tacos. Vi delade på en flaska vin med tre andra tjejer och köpte varsin drink. Dock var det inte så många som dansade (typ ingen) så vi gick ganska tidigt. Pappa  (som var på väg hem från jobbet!) väntade  på mig vid helenelund så vi tog sällskap hem. 
Idag har jag egentligen sagt att jag  ska ut till Ace med Annie och några till, men jag är inte säker på att jag orkar... och min plånbok känner sig heller inte så säker. Stannar kanske hemma med en godispåse och ser melodifestivalen tror jag...
.... för på söndag är det nämligen karaokekväll borta vid Therese. Det ska bli jättekul!

Kommentarer
Postat av: therese

Haha oh yes! Fast det kanske blir film också, beroende på vad folket vill :)

Finns vanlig karaoke med sjuukt många låtar, och så gamla vanliga singstar :) hehe

Postat av: lovisa

haha, fint namn, jag heter också lovisa xD

kolla gärna min blogg :) (a)

2009-02-07 @ 23:59:57
URL: http://sjobloom.blogg.se/
Postat av: prage

världens största :O måste ha varit STORA TACOS!!

2009-02-09 @ 23:50:38
URL: http://prage.blogg.se/
Postat av: Lovisa

prage: hah. tacosen var små faktiskt.

2009-02-11 @ 10:50:11
URL: http://loolens.blogg.se/
Postat av: nea

melodifestivalen och godis är den bästa kombinationen :D ioförsig åt jag popcorn till de i lördas, de var ej så pjåkigt

2009-02-12 @ 23:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback