en lista som jag snodde från linnea :)

Veckans sämsta: att jag missade kören (igen!)
Veckans outfit: Ny rosa klänning :)
Veckans överraskning: Reaktionerna efter vår sångkonsert!
Veckans roligaste: de andras sångkonsert igår med efterfest och karaoke!
Veckans mat: Sushi
Veckans värsta: Svenska B-prov i 4 timmar...
Veckans grymmaste: Insane-bergochdalbanan är verkligen  insane... var på jobbet igår och såg när de byggde den (precis utanför mitt omklädningsrum) holy shit...
Veckans: ?
Känner:: mig otroligt taggad inför Spanien på tisdag!!!
Tycker: att våren är underbar
Vill: inte vänta till på tisdag!:D
Ska: göra en dokumentärfilm i spanien till spanskan :D
Har: fått en sprillans ny kamera och ett jättegulligt brev med present från Micaela 
Måste: hålla mig borta från pengaspenderande...
Hoppas: att det blir kul att jobba på grönan i sommar igen :)
Längtar: till studentens lyckliga dar!

Kommentarer
Postat av: EmmaAndersson

fin blogg! :)

Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana gärna in våran blogg, passa dessutom på att svara på Dagens Fråga samt att anmäla din blogg till Veckans Blogg!

2009-04-07 @ 22:21:36
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback