Student!

I torsdags hämtade jag ut min vackra studentmössa. Jag blir så glad när jag ser på den. Det är inte bara tanken på att jag faktiskt ska sluta skolan snart utan jag tycker verkligen att den är vacker. Och hjärtat hoppar till lite när jag ser "Lovisa" broderat på det svarta tyget.

Idag köpte jag också studentklänningen. Jag är hur nöjd som helst och den ser ut som en liten gräddbakelse. Det känns liksom i tyget att den är festlig. Fast jag tycker inte att bilden gör den rättvisa, den är inte lika "gul" i färgen, utan den är verkligen vit.





Kommentarer
Postat av: Frida

såå snygg klänning! :D



mindre än 2 månader kvar nu!!!! :D:D

Postat av: Lovisa

jaaa:D

2009-04-19 @ 15:23:51
URL: http://loolens.blogg.se/
Postat av: Micaela

Jätte snygg klänning!

Jag har också typ 2 månader kvar...äntligen!

2009-04-19 @ 19:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback