Kaffe, våfflor och teater

Idag var jag på utbildning på jobbet. (Gröna Lund). Eftersom jag ska servera kaffe och våfflor nu istället för hamburgare och pommes frites (thank god!) så fick jag pröva på allting nu. Skumma mjölk bland annat, ska bli kul när man får in klämmen... och göra mjukglass! Det är svårare än man tror, men jag tror det kommer att gå bra. Vi fick äta upp glassen som vi gjorde.. mm vad gott :D tyvärr var man inte så sugen på glass eftersom det är så ruskigt kallt.....


Lite kändisar var där också. Det var nämligen pressvisning för bergochdalbanan Insane, så när vi står där i en grupp med vår servicechef så kommer Bingo Rimér och Katrin Zyto(vad hon nu heter) och bara: - tjaaa!:D
De undrade hur man tog sig ut...det var lite kul.

Om typ 2 timmar ska jag träffa de andra i min svenskagrupp för att se "Tre systrar" på stadsteatern. Det ska bli jättekul, älskar att gå på teater. (speciellt när det är gratis)


Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Vad kul det låter med våfflor och glass ;P Eller gott i alla fall.



Vad tyckte du om Tre systrar? Jag såg den i höstas med svenskan... Eller så var det i vintras, hmm..

Postat av: linnea

3 systrar är jättebra:)

2009-05-03 @ 10:30:25
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback