sunday night

Den här helgen har verkligen gått fort. Men rolig har den varit.
Jobbade hela dagen och sedan kom Sara hem till mig och vi kollade in lite om tågluff etc. Sen sov hon här och jag följde med henne till tåget imorse. Hade så stört ont i magen men efter en tupplur gick det över som tur var och dagen blev inte alls lika hemsk som jag då trodde. Tvärtom. Dagen gick fort och kvällen var en perfekt avslutning på helgen.

Satt och pratade länge länge med gulliga Edna i omklädningsrummet innan vi gick för att möta Ellinor :D

Min jobbarkompis Ellinor hade nämligen övertalat mig att åka Frittfall med henne efter jobbet... vi hade en timme ungefär innan de stängde så jag gick med på det... "Sitter den här som den ska nu? Är jag säker? Är det säkert? Sitter jag fast?"

När vi sakta åker uppåt säger killen i micken: "Du är säker." hahaha

Jag trodde på riktigt att jag skulle dö. När jag kände: ok, nu måste vi ju vara på toppen, så tittade jag upp för att upptäcka att det var ungefär hälften kvar. Ellinor satt såhär: "Vi kommer dö, Lovisa,  vi kommer dö!" Verkligen lugnande.
Sen när den släppte.... det var som i en dröm! Helt overkligt att man kan falla så snabbt! Jag skakade och hade tårar i ögonen (visserligen från skratt) flera minuter efteråt haha...

Sen åkte vi kvasten, blå tåget och vilda musen innan vi köpte varsin mjukglass med strössel och satte oss på bussen. Mötte upp Annie vid Café Bolero och firade lite att det nämligen är exakt 1 år sedan baskierna kom till Sverige! Helt sjukt!

Nu ska jag gå och sova.. hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Frida

yesss, haft en underbar helg... läst mitt blogginlägg? :P

Postat av: Annies Fotoblogg

Jag kommer aldrig åka frittfall skulle jag tro :P



Bolero!! YEEEY!

2008-09-08 @ 19:38:10
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: julia

blå tåget är läskigare än fritt fall!

2008-09-17 @ 22:24:03
URL: http://hejjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback