Bene och not so bene


*= aningen sekretessbelagt


BENE

- Jag har äntligen fixat sån där internettjänst så man kan överföra pengar på internet. skönt.

- Jag tog en uunderbart mysig promenad idag. Visserligen var den da sola, men inte sämre för det. Det höll på att bli mörkt, var höst-rusk-känsla i luften och det regnade. Mys.

- Jag såg en bra film på Saras (jag vet att det kan vara lite nördigt att smita med på kompisars lektioner när man själv har hål.. men det var faktiskt film!) religion. "Darling", en svensk film. Jag hade inte höga förväntningar. Men vad bra den var och vilken sorglig historia...

- De nya baskierna från utbytet kommer!! Jag är inte med på utbytet i år.. men ändå får jag flashback-känslor, typ fjärilar i magen haha... ska bli så himla roligt att se dem i korridoren.

- Gröna Lunds avslutnings-stjärngala den 22:e på Tyrol med hollywood-tema. Edna is my date for the night :)

- Jag har åkt frittfall! (Jag har sagt det förut, jag vet, men jag är stolt ok?)

- Sex and the city går varje vardag

- Ett visst facebook-meddelande som etsade sig fast (Sara: men.. hur kan du komma ihåg varenda ord? - språkmänniska...)*

- Ett sms som också etsade sig fast.*

- Nattis är 18!!! :D

- ca 3 månader kvar till Gran Canaria.

- ca 2 DAGAR kvar till Paris!! Vi ska till Paris!!! Iiiiiiih!!!

NOT SO BENE

-
Oturliga omständigheter i södra europa.*
- Pengar tar slut fort!
- Jag har inte köpt friskiskort än.
- Jag har ingen spanska!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback