aventura me ayudan :D

Haha förra veckan kom inte jag på mitt användarnamn till handelsbankens hemsida. Jag blir helt galen (för självklart är jag så smart att jag inte har skrivit upp det någonstans..) Jag lovar, jag satt typ med tårar i ögonen haha. Men så tänker jag. Ja ja.. det dyker väl upp snart... Jag sätter på denna video, en cover av en låt som heter Lagrimas (tårar) som aventura gjorde på latin grammy awards. Och efter 3 sekunder av Romeos röst så poppar det upp i skallen! TACK! "Om jag ser dina tårar falla.."

Kommentarer
Postat av: fia

asså nu äre helt sjukt!!!! kolla min blogg!!! ja uppdatera precis om latin grammy!!!!!!!!!! helt sjukt!!! skulle precis skriva till dig o berätta om nya låten!!! herregud hahhahahahhaa ditt jävla faaan;P du e värre än mig ;) neeee kan du aldrig bli ;) pusssssssssss TUS LAAAAAGRIMAS!!! ASSÅ JA HAR SPELAT DEN HELA NATTEN!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback