pies descalzos

Idag har jag varit och fikat med Annie på Café Biblos i centrum, det var mys :) Sen åkte hon vidare till  Solna och jag åkte hem för att sedan lyssna på lillasyrrans konsert i St: Erik. Väldigt bra var det och speciellt en ung herre som sjöng solo på "joyful joyful" (versionen från Sister Act). Han hade verkligen en superbra röst.

Sen var jag på danspasset på Friskis. Ack så roligt. Det är verkligen stressbefriande. Inga situps, armhävningar eller isolations (även om det tränas ändå rejält i passet)  - bara helt kravlöst dansande i en timme.

Nu ska jag snart duscha..

Idag blev allt så tydligt. Sista året och redan nu öppnas möjligheter från andra sidan jorden. Pirr i magen.

Kommentarer
Postat av: Linnn

ååh jag älskar biblos :D

och danspasset på friskis är bra asså? vore kul att prova på! va e de för typ av dans?



stor kram på dej

Postat av: Lovisa

linn: aa det är jätteroligt:) fast det är allt, det är ganska flummigt, typ flamenco, lite "hiphop" haha, typ riverdance, nån rysk dans, disco och afrikanskt - nästan allt typ haha

2008-10-09 @ 14:45:54
URL: http://loolens.blogg.se/
Postat av: Lovisa

linn: aa det är jätteroligt:) fast det är allt, det är ganska flummigt, typ flamenco, lite "hiphop" haha, typ riverdance, nån rysk dans, disco och afrikanskt - nästan allt typ haha

2008-10-09 @ 14:45:56
URL: http://loolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback