party party

I fredags var jag ju ute med tjejerna på 80's. Kom  hem vid 3, sov till 12. Dagen gick åt till att hämta cykeln jag inte cyklat tillbaka från stationen och fixa naglar och allt annat inför nästa fest haha. Klockan 6 befann vi oss på östra station för mammas 50-årsfest. En restaurang som ligger mitt ovanför tunnelbanestationen, så från där man sitter kan man se ner på folk som går. Ganska coolt.
Det var en jätterolig kväll. Jag, Martin och Vickan sjöng "Kom änglar" av Lars Winnerbäck. Gick och lade mig vid 3.

Nu på söndagen märker  man hur trött man är... tror att jag håller på att bli sjuk, men det hoppas jag verkligen inte för den här veckan är det engelska nationella prov. Något jobb idag blir det iallafall inte.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback