I couldn't be happier

Jag är så glad. Inget jobb i helgen. Inget alarm på mobilen och nästan inget skolarbete. Det enda inplanerade är filmkväll hos Annie imorgon vilket ska bli jättekul.

Jag pratade med Micaela idag om mitt besök i jul. Vi ska eventuellt bo några dagar själva i lägenheten i Las Palmas. Kul eller vad? :D Jag kan ärligt talat inte vänta... fast det måste jag. I 11 veckor. Men det går fort!

Det är så många roliga saker på gång nu...
mammas 50-årsfest, konsert med kören, julkonserter med kören och skolan, Gran Canaria och kusiner, sångkonsert, egna låtar-konsert

Dessutom ska jag på arbetsintervju på måndag! Wish me luck.

Besitos


Såhär glad är jag! :D
Från en födelsedagsfest i Bologna april 08

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaaa

och VEM är proffsfotografen tro :D



stolt

Postat av: Lovisa

haha bravissima julia!

2008-10-04 @ 10:12:15
URL: http://loolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback