den här måndagen gillar jag

Nu är jag verkligen helt slut och ska väl snart gå och lägga mig och läsa "Disgrace" av Coetzee som är till Engelska C. Den är väldigt bra, men hemsk också.

Så vad har hänt idag? Vaknade halv 11 och kollade lite snabbt in på friskis hemsida innan jag åt frukost. Räknade ut att jag skulle hinna med halv 12-passet om jag skyndade mig, vilket jag gjorde. Det var jätteskönt och jag känner verkligen att det går framåt med träningen.
Efter det ansökte jag om nytt pass hos polisen. När de tar passfotot så frågar de: - Är du nöjd med bilden? Nöjd? När är man någonsin nöjd med sitt passfoto?! - Så nöjd man kan vara med ett passfoto svarade jag och hon i luckan skrattade haha.

Tog en sväng i centrum och köpte mig ett par välbehövda mysiga höst/vinter-skor. Jättesköna, helt pälsiga inuti!

Nu på kvällen var jag och syskonen nere och skulle hyra film... det blev rena rama tredje världskriget. Till slut allierade jag mig med Martin, och vi ville ha "Morgan Pålsson" vilket inte Viktoria ville. Det slutade med att Martin höll fast henne och sa: - Spring och hyr! Spring och hyr!
Och så var det löst!
;)
Väldigt rolig film måste jag säga. Skrattade så jag fick ont i magen.

Imorgon blir det att ta itu med naturkunskapen och fixa andra nödvändiga saker... mamma och min bror åker till London på fotbollsresa (!) med en annan mamma och son. De ska se Arsenal - Tottenham och ska bo vid Hyde Park. Jag är lite avundsjuk faktiskt. Det är tur att min lillebror inte är en sådan som blir överdrivet uppspelt över saker - som jag blir, han har knappt nämnt något om resan vilket har underlättat tillvaron för oss som inte får följa med hehe..

Nej nu ska jag sova. Baci

Kommentarer
Postat av: prage

varsegoo :=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback