so what happens now

Idag var det alltså SACO-mässan vilket var  riktigt kul och det nådde absolut upp till mina förväntningar. Fick många frågor besvarade och jag ser ljust på framtiden :D Fick ytterligare information om volontärresor och pratade med två tjejer som varit i Peru. Tyvärr var det ganska korta resor med deras organisation...

Höjdpunkten var nästan när jag och Sara var vid språkresebyrån Castilla y León och pratade med en av dem som informerade. Han pratade så underbart fint. Han måste ha varit från Baskien. Jag sa till Sara efteråt att jag skulle vilja ha någon som bara pratar så i min iPod... skulle lyssna på det som musik haha!

På tal om musik så lyssnade vi på när Operahögskolans elever sjöng på mässan. Det var jättefint. De sjöng bland annat "O mio babbino caro". Skulle vara coolt att kunna sjunga så. Inte gå operahögskolan kanske, men ta nån kurs =)

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa "Singoalla" som vi har börjat med på Svenska B. Imorgon är det friskis klockan 9 som gäller. Uppe med tuppen.
Agur! 

Kommentarer
Postat av: Frida

jag mötte mirre! :D hon var på väg ut när vi var på väg in ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback