Slutspurten

Vilken vecka. Känns som att jag inte gjort något egentligen, men när jag tänker efter så har jag gjort en massa saker. De flesta är bra saker. Hade redovisning om skelett hos bläckfiskar, skalbaggar och människor idag. Körde själv utan hon jag egentligen skulle ha gjort med. Det gick bra, skönt att ha det avklarat. Naturkunskapen är riktigt kul faktiskt, gruppen är rolig och läraren också. Knäppt att det som aldrig riktigt varit min kopp te  (iallafall inte naturkunskap A) plötsligt har blivit något man ser fram emot på schemat. Ännu roligare blir det om drygt en vecka då spanskan kommer tillbaka till schemat igen. Jag får små lyckobubblor i hjärtat när jag tänker på det :D ååh vad jag har saknat spanskan!!


Vill ni se en bra konsert med folkvisor ska ni bege er till Matteus kyrka nästa söndag då det är konsert 18.00 (biljetter kan köpas där på plats). Jag och Miriam ska sjunga en duett, det vill ni väl inte missa?

Ciao!
 


Kommentarer
Postat av: fia

verdad ;)

Postat av: Frida

i'll be theeeeere, i'll be there for youuu

2008-11-07 @ 16:06:36
URL: http://fridays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback