Lovet i plus och minus


Plus

Högskoleprovet är gjort!
Pass är fixat!
Jag träffade Fia =)
Naturkunskapen är skriven
Kvalitetstid med  syskonen
Mycket god meze i Kista
"Morgan Pålsson" var bra
Jag har varit på naturhistoriska riksmuseet och varit på cosmonova
Undertecknad har blivit översättare!
Jag har sovit mycket
Utgång med Linnea och Frida, mojitos och dans =)
De snälla personerna som stod och serverade kaffe och the på Odenplan i fredags natt
"Vicky Cristina Barcelona" var ruskigt bra. Nu vill jag åka till Barcelona.
Jag kommer få pengarna tillbaka från resan jag köpte med Sterling!
Resan till Gran Canaria är åter bokad och klar!
Present från mammas och martins london-resa

Minus
Sterling gick i konkurs!!!
Vi hittade aldrig någon karaokebar i fredags
Verkar som att alla har blivit magsjuka... gäller att hålla sig undan
Lite nervös inför naturkunskaps-redovisningen eftersom jag och min arbetspartner inte har träffats nån gång och ska redovisa i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback