Il mio sabato

Idag har det varit en sån där typisk skitbra lördag. Såhär såg schemat ut:

07:25 - Här skulle väckarklockan ha ringt. MEN, det  gjorde den inte! Jag vill inte tro att jag stängde av  alarmet... men inser också att det kan inte vara på så många andra sätt...

07:55 - Nu vaknar jag. FÖR SENT! Ska  jag skippa friskispasset och ligga kvar, eller försöka hinna iallafall?

09:00 - Jag hann. Medelpass på friskis. Pust och flås. En liten kul grej var att de spelade "Ti amo" under passet!

10:00 - 12:00 - Jakt i Kista C. Hittar 2 linnen, strumpbyxor och en kofta. Riktigt nöjd.

12:30 - 16:00 - Hemma och pluggar

16:00 - 17:30 - Ser på TV med pappa

17:31 - Blir otroligt sugen på bio och sms:ar Annie.

18:00 - Bion bokad och klar. Det blir Saw V!

Lägg till att jag ungefär en gång/ kvart även har kollat mejlen för att titta efter framgångar på volontärfronten. Tyvärr intet nytt. Spänningen fortsätter...

Kommentarer
Postat av: julia

ti amo, in sogno. ti amo, in aria. ti amo se viene testa vuol dire che basta lasciamoci <3



:D:D

2008-12-02 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback