troppo!

troppo troppo tropppo

för mycket!

Det går inte! Det är inte bara det att jag är otroligt omotiverad till de flesta saker jag måste göra, jag börjar faktiskt tvivla på att det ens är möjligt, tidsmässigt, att fixa det.

Idag visste jag att jag hade mycket att göra, men på sista lektionen som var filosofi så rann det verkligen över. Läraren börjar med att säga "Ni kan lämna in era arbeten". Jag visste ingenting om något arbete, som de börjat med när jag var i italien. Det stod nämligen inte på planeringen. För det andra berättade han att på torsdag är det jätteviktigt att man är med på lektionen... ja men perfekt! Precis när jag ska på jobbintervju... Så efteråt gick jag och sa att jag var borta och därför har inte jag gjort hemskriviningen, inte ens börjat. Fick papperet och han sa att jag kunde lämna det på torsdag.. "juste, det var en till grej..."

Jag vet inte hur jag ska hinna med allt det här i veckan:

 - Svara på frågor inför jobbintervjun
- Förbereda det sista inför spanska-redovisningen
- Läsa igenom spanskaläxan
- Börja skriva på geografiarbetet
- Plugga matte inför kursprovet
- Hitta kläder till musikalen

mamma mia...

Kommentarer
Postat av: älin pälin

vad är det vi måste förbereda till redovisningen ? :p

Postat av: samma älin

fin bakgrundsbild föresten!

2008-05-05 @ 20:55:19
URL: http://elinkristina.devote.se
Postat av: Lovisa

tack:)

2008-05-06 @ 09:12:17
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback