slutspurt

Jag trodde knappt jag skulle ta mig igenom den här veckan oskadd. Men det gjorde jag, mer eller mindre. Tyvärr måste jag sitta under ganska mycket av helgen och skriva en filosofi-uppgift, plugga matte och skriva geografi. Jag får panik när jag tänker på allt. Geografin som jag precis har börjat med. Det är inte alls lång tid kvar till den ska vara inne. Jag måste hinna förstå allt i matten och träna på gamla nationella prov så att jag kan lyckas med ett VG på provet. Dessutom ska jag lämna in filosofin på måndag. Det blir mer och mer tjat om hur jobbigt det är i skolan här i bloggen... ska försöka sluta med det :P

I torsdags var jag på "grupp-audition" som det så glamoröst hette, på  Grönan. Håll tummarna. Sen skyndade jag mig tillbaka till musikrepet. Efter skolan var det "Bernardas hus" på Dramaten som var bra, men dom skrek väldigt mycket. Idag har jag  haft musik, italienska och spanska. Vi såg klart en film på italienskan. Jag blev jättebesviken! Hatar filmslut som inte blir som man vill.... på spanskan var jag jättetrött, vi var nog fler. Jag var bara så flummig och kunde inte sluta skratta.

Åkte in till stan och mötte upp Nattis för en fika (vad blondinbella det där lät va? fast hon skulle ju så klart aldrig säga "åka in till stan") Iallafall, vi fikade och jag fick läsa rollen som hennes motspelare när vi övade en scen ur "closer" som hon skulle göra i skolan . Det var kul :D
Vi bestämde att vi skulle göra nåt imorgon. Åkte hem, var hemma ett tag innan min storasyster och hennes söner kom. Det var mysigt :)
Nu ska jag gå och lägga mig så att jag kan gå upp relativt tidigt och hinna plugga på förmiddagen... bläää

ciao belli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback