oj oj oj...

Ja det har varit ett helt sjukt dygn. Så knäppt att jag inte ens kan tro det, tidsuppfattningen har försvunnit helt. Imorgon kommer ett inlägg om vad som hände egentligen...;)

Nu har vi iallafall haft musikalen klart... sorgligt, har varit så sjukt kul, men lite skönt att det är över också. Den traditionsenliga festen i kafeterian efter sista föreställningen igår var jätterolig och treorna gjorde underbara parodier på våra lärare haha:D

Nu ska jag gå och lägga mig.... jag svimmar snart.... och imorgon hoppas jag på att kunna träna... var jättelänge sedan jag var på friskis! Har helt enkelt inte haft tid...inte okej. Om det är varmt kanske man kan simma i poolen också... vi får se :)

Gonatt queridos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback