lista

1. När gick du upp idag?
11:29 :)

2. Diamanter eller pärlor?
hmm... diamanter tror jag:P hehe inte för att jag burit det så värst mycket

3. Senaste filmen du såg på bio
Mio fratello è figlio unico

4. Favorit-TV- program?
Parlamentet

5. Vad åt du till frukost?
Macka med ost, skinka och gurka

6. Vad är ditt andranamn?
Maria Kristina

7. Din favoritmat?
Sushi, typ allt italienskt

8. Vilken mat gillar du inte?
falukorv

9. Favoritchips?
nachos!

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
dolly parton gold (greatest hits)

11. Vilken bil kör du?
ingen alls tyvärr..:P inte ens övningskör

12. Favoritmacka?
jag vet inte

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
oförmågan att acceptera att alla tycker olika

14. Vilka är dina favoritkläder?
min nya kofta:)

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
typ överallt! gran canaria självklart och hälsa på kusinerna, men new york igen skulle vara underbart.... och sydamerika!

16. Favoritklädmärke?
har inget

17. Var vill du dra dig tillbaka?
ehm.. det har jag inte tänkt på

18. Favorittid på dagen?
På kvällen när man klarat av allt plugg och bara kan ta det lugnt med en frukt och te framför tv:n

19. Var är du född?
Upplands Väsby

20. Vilken är din favoritsport att se på?
fotboll

21. Coca Cola eller Pepsi?
coca cola

22. Fotboll eller ishockey?
fotboll... blä för ishockey!

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
jag är nog en morgonmänniska, och en nattuggla. Fast inte om man kollar på film... då slocknar jag.

24. Pedikyr eller manikyr?
manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
hmm... jag ska jobba på gröna lund i sommar och ska på disneyskiva imorrn!

26. Vad ville du bli när du var liten?
S som i sångerskaaa

27. Bästa barndomsminnet?
vad svårt... har många.. men eftersom jag just skrev om disney så kommer jag ihåg när jag var hos min äldre, coola kusin och fick sova över. Vi gick till simhallen, hyrde film tror jag, köpte godis och tittade självklart på disney sing-a-long!

28. Varit i Afrika ?
nej tyvärr, men någongång ska jag dit

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
haha säkert på något kalas med stafettlekar

30. Varit med om en bilolycka?
Nej som tur är

31. Favoritdag i veckan?
Fredag, slappnar av efter skolveckan och man har hela helgen framför sig

32. Favoritrestaurant?
ciao ciao precis vid matteus kyrkan där jag sjunger har goda pizzor :)

33. Favoritblommor?
Liljor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Burger King

35. Äger du en cykel?
aa 

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
?

37. Läggdags?
vid elva

38. Vad lyssnar du till just nu?
Aventura - 9:15

39.. Favorit färg
turkos

40. Hur många tatueringar har du?
Inga, och vill nog inte ha det heller


Kommentarer
Postat av: jossan

sånna listor är rolig:)

Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller adda mig på msn: [email protected] :)

2008-05-25 @ 19:43:03
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: Man & Mode

Tjaa :D vinn presentkort: http://vinn.tjenare.se

2008-05-25 @ 19:48:33
URL: http://manochmode.blogg.se
Postat av: corri il bagnino corri!

bra lovisa att du gillar att titta på fotboll! jaag vet, i sommar får vi ju titta på nån match i em tillsammans :D. jag föreslår italien för du ska ju lära dig alla spelare =) hähä!

/il bagnino!

2008-05-28 @ 13:07:47
URL: http://hejjulia.blogg.se
Postat av: Lovisa

il bagnino: haha certo certo!

2008-05-28 @ 13:13:05
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback