jobba plugga jobba plugga

haha ja den där krogrundan blev ju lite sisådär.... jag tror vi var för kräsna helt enkelt :P Stackars David som hade födelsedag å allt. Vi fick iallafall en sen och lång kvällspromenad igenom typ hela stan. Det kanske var lika bra, för jag skulle ju ändå upp och jobba igår på morgonen. Men nästa gång.. då jävlar.

Jobbade från 11-15 igår och idag. Det är ju inte så mycket egentligen, men det tar jäkligt lång tid att åka från Arninge och hem. Igår köpte jag iallafall med mig godis påväg ut från coop och satt med geografi typ hela kvällen. Idag ska jag skriva en punkt på geografin, skriva filosofi och försöka hinna med lite matte också... bläh.

Och vad hände med sommaren som var här? USCH!!!! Man dör ju typ bara av att gå utanför dörren. Nää, det är inte okej!



Kommentarer
Postat av: Frida

jag har bara en sak att säga
the weather goes bananas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback