Hipp hurraaa för här kommer bumbibjörnarna!

Igår var det musiktreornas skiva, på båten Patricia. Det var disney-tema och jag var utklädd till en av askungens möss (vilket jag var ensam om, otroligt nog)
Middagen var jättegod och jag hade bra bordssällskap :) Vi ställde oss upp på stolarna ett flertal gånger för att sjunga bumbibjörnarna, piff och puff och havet är djupt haha. Det blev en massa sång (såklart) och en massa roliga tal. (Ja dom var faktiskt roliga!) Och en massa "den och den på bordet!!" Jonathan och Linda var underbara toastmasters :)

Sen blev det dans och det var sjukt kul. Asbra musik också, sån musik som alla kan och alla sjunger med i. Det bästa var när disney-låtarna kom haha! Lite fler folk kom, till exempel Frida utklädd till Peter Pan. Lärarna kom också igång, det var kul! Jag hade kunnat dansa hur länge till som helst.. men tyvärr har man ju lektion på morgonen idag, och frågor till en filosofidebatt att göra. Så vi gick vid midnatt ungefär, skulle gärna stannat längre, men men..


För att sammanfatta kvällen: alldeles....alldeles....alldeles underbar!


Kommentarer
Postat av: Frida

fuck att man inte är 18 :(... som anna så vist sagt mig två gånger "väx upp, kvinna!"
JAG VILL JAG VILL JAG VILL!
tror du man blir äldre om man vill det tillräckligt mycket?

Postat av: Annie

Låter kanonskojs ju... jag borde ha gått på den skivan också ;)

2008-05-27 @ 22:33:02
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Frida: :( aa synd! kanske, du kan pröva ;)

Annie: aaa:):D

2008-05-27 @ 23:30:25
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback