Håkan och Tiziano

Ovannämnda är mina favorit-ragazzi just nu. Kreativitet när den är som bäst.

Min helg fylldes nästan bara med plugg. På söndag förmiddag hann jag ändå med att sola och simma en stund i poolen. Så skönt att den är öppen nu så att jag kan komma igång med att simma, älskar det.
Resten av dagen ägnades helt åt filosofi och geografi.

Idag hade jag bara italienska och spanska.... himmelriket! Jag har gått runt och sjungit/pratat för mig själv på italienska hela dagen idag. Det känns underbart.
Idag har jag kommit en ganska bra bit på geografi-arbetet som jag avskyr ändå nerifrån tårna. Det är så otroligt tråkigt och ett vidrigt sätt att lägga ner en massa timmar på. Men snart är det över.

Det jag ska göra i veckan är:

- skriva ännu en filosofiuppgift
- göra klart geografiarbetet
- plugga en massa matte inför kursprovet
- plugga in musikal-texter
- (läsa spanska-frågor om en pjäs och fundera)

Buona fortuna lovisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback