finns en plats för oss

Åh jag bara är i ett rus av west side story-låtar. Det har varit så sjukt roligt att jobba med musikalen. Och helt plötsligt har vi bara en föreställning kvar. Vi får se om tårarna lyckas hålla sig tillbaka idag i slutscenen....

Nu har jag fått mitt schema från Grönan. Helt okej faktiskt, slutar ofta ganska sent men börjar sent också :) Det blir mycket klirr i kassan = gran canaria i vinter :D iihh!:D

Ska snart iväg till skolan och ha matte, italienska och spanska innan det är dags att förbereda sig inför musikalföreställning kl 19. Måste lämna ett filosofiarbete till min lärare också, skrev klart det i onsdags och skulle egentligen in men då var det rep och föreställning hela dan =inga lektioner. Min lärare hade tydligen ringt hem hit igår :| får se till och lämna det på nåt sätt idag...

Nu måste jag gå... ciaoo!


Kommentarer
Postat av: julia

jag har en nyhet lovisa som du sääkert kommer bli glad över att höra. joo, vår favvolåt ti scattero una foto finns på spanska!!

Postat av: Lovisa

jaaaaaa:D

2008-05-24 @ 23:20:47
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback