era stupendo

Idag var det en proppfull, men rolig dag :)

Man var ganska trött efter skivan igår, även om man kom hem rätt tidigt och inte drack mer än vinet till maten, så istället för att se en film på geografin så tog jag en halvtimmes sovmorgon och satt och filosoferade ihop frågor inför filosofidebatten som var lektionen efter.

Jag var rätt tyst på debatten. Så fort jag kom på en bra fråga var det dags att gå vidare till nästa arbete, eller så hade nån redan ställt i princip samma fråga, eller så hade jag helt enkelt ingen fråga. Men på slutet blev det ändå en het debatt om barnarbete och huruvida det kan vara bra. Där hade jag iallafall nåt att säga ;)

Tvingade med mig Sara in i matsalen och sen åkte hon hem och jag köpte en capuccino och gick till Edsbergs slott och solade i gräset med Annie, Therese, Netasha och Sofia. Det var mysigt :) Tyvärr hann jag inte stanna så länge eftersom jag skulle bege mig till....

....Gröna Lund på kassautbildning! Det var kul, mycket information och man blev lite förvirrad, men jag har fått ett häfte med instruktioner som nog ska klara upp huvudet lite. Fick kläder och skåp i omklädningsrummet också:) Jag är så taggad! Dessutom upptäckte jag idag när jag såg på anställningsbeviset att lönen var högre än vad som stod i den första informationen, och det känns ju inte helt fel :D

Från Grönan åkte jag till italienska restaurangen Pronto vid Fillan och hann kasta i mig en pasta carbonara med sällskap av mamma, gudmor, vickans klasskompis mamma och sen också min syster och hennes barn. Sen såg vi Martins vårkonsert som var jättebra:) Åt glass på sleven innan vi tog bilen hem.

imorgon är väääärldens skönaste dag :D spanska, italienska och jag har inget plugg kvar att göra!! :D Ska bara fixa en grej på banken och sen träna på friskis på kvällen. Eller om det är varmt så kan man simma i poolen :D
Nu ska jag iallafall gå och sova :)
ciao tutti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback