:)

Nu är alla prov, fördjupningsarbeten och redovisningar gjorda! Känns så himla skönt! Dessutom kom det positiva betygsöverraskningar idag! Förut på filosofin har jag alltid fått VG eller VG-, men idag fick jag tillbaka ett arbete som jag fick MVG på, jag kunde knappt tro det. Filosofi är verkligen inte min cup of tea, så det gjorde mig glad. Dessutom VG + nu på fördjupningsarbetet, och det känns ju också kul att få nåt annat än ett "vanligt" VG eller ännu värre, med ett minus i kanten.
På matten hade vi redovisningar och betygssamtal. Jag skulle verkligen varit nöjd med ett G för jag har inte ansträngt mig på lektionerna alls, utan jag har bara maraton-pluggat de sista veckorna inför kursprovet, men jag får ett VG ändå. :)

ioch nu är allt finiitooo!:D Nu behöver jag bara koncentrera mig att lära mig hur man jobbar på Grönan, vilket känns lite smått nervöst. Imorgon ska jag på en sk "befattningsutbildning" då man ska typ öva på det man gör på ett vanligt arbetspass, praktiskt, om jag förstått det rätt. Är lite nervös, å andra sidan är det ju en utbildning så det är ju inte direkt meningen att man ska komma dit och kunna allt. Men sitter ändå och pluggar lite på informationen jag redan fått :P
Sen imorgon kl 18.00 är det ett friskispass med bara danssteg från olika dansstilar som verkar skitkul.
 
I helgen är det den sista grönan-utbildningen på lördag morgon och sen är hela helgen ledig, utan plugg eller utbildningar eller något annat inplanerat :D mi piace molto!

adios!


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har inte heller något kvar nu :D
Sommarloov!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback