en el punto de desmayarse

på vippen att svimma

nytt uttryck som jag lärde mig på spanskan. väldigt passande.

Den här dagen har varit jätterolig, fast nu är jag helt slutkörd. Huvudvärk och helt galet trött. Borde gå och sova snart.

Iallafall, jag, Julia och Elin åkte in till stan tillsammans och hann köpa naturgodis på ica innan vi gick till Saga för att se "min bror är enda barnet" som var väldigt bra. Naturgodis is the shit. Synd bara att det ska vara så förbaskat dyrt. När vi var klara där gick jag och Julia och tog ut pengar. Sen gick vi till HM och jag köpte lite grejer till musikalen imorrn, köpte en kaffe-milkshake typ, på donken och sen satte vi oss på tåget hem.

Nu har jag precis skrivit filosofiarbetet klart. Det enda kvar i skolan är nu statistikundersökningen på matten. Så himla skönt, det går inte ens att beskriva. Ingen stress-helg utan bara slappna av... och erfara min födelsedagsöverraskning, ska bli otroligt spännande :D




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback