buona sera

Nu var det slut på den här härliga ledigheten som man har fått njuta av i 4 dagar. Men en bra sak är att sommaren är verkligen påväg! Igår gick jag till  ICA och köpte godis vid 8, utan jacka! Idag hade vi konsert med kören och det gick bra, även om vi kunde haft nytta av lite mer repetitioner...

Istället för att köpa ett bar enkla ballerinaskor att ha till vardags som jag har ett enormt behov av så kom jag i torsdags hem med ett par gul och vit-randiga espandrillos istället. Mitt försvar: De var görsnygga, man knyter dem runt vristen, som  jag älskar på skor. Ganska hög kilklack också (bra för en kortis som jag). Men det bästa var att de blev mina för blott 84 kr. Nu vet ni.

Nu ska jag gå och lägga mig... i bra tid!

Baci e abbracci!

Kommentarer
Postat av: Karolin

ja usch nu drar det igång igen...
men snart är det musikal =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback