ay ay ay

Usch vilken dag. Förfärligt lång, stressig, tråkig, urtrist och alldeles.... alldeles underbar! haha

Nä men faktiskt, några bra saker var det också, trots att jag var i skolan i 14 timmar i streck!!! Känns som att jag har bott där i en vecka när jag ser tillbaka på imorse. Det var nämligen 4 timmars matteprov som dagen startade med.m-m-m! Det gick iallafall bra. Jag löste en MVG-uppgift, vilket kom lite som en överraskning. Gick till kafeterian och köpte två stora mackor, en flapjack, en banan, en liten mer-dricka och en stor festis. (Skulle faktiskt köpa både lunch och middag, eftersooom...)
.. det var musikalrep i aulan och det var tekniken som skulle fixas, ljus och ljud och allt... Sen rast, sen övade vi igen och hamnade mycket mycket efter i tidsplaneringen. Men det var roligt ändå, och regissören var nöjd, musiklärarna likaså.Klockan halv elva kom jag hem och satte mig och skrev klart loggbok och källkritik till geografiarbetet som mejlades in en timme innan allra sista deadline. Nu är det jobbigaste över iallafall och det enda kvar i skolan är en liten statistikundersökning och ett filosofiarbete.


MEN

det roligaste som hände på dagen var att Gröna Lund ringde. Jag har fått sommarjobb där, på "Matvraket" (hamburgerrestaurangen vid vattnet ni vet) - är så glad:D!!


ciao belli


Kommentarer
Postat av: julia

oj, hahaha. var du hungrig eller :O ?

;)

Postat av: proffset igen

åååh, matvraket. där åt jag förra sommaren, hahahaha :-D. det var gott men det slår fasiken inte donken. det är liksom b-mcdonalds ;)

2008-05-21 @ 09:05:08
URL: http://hejjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback