Vart tog tiden vägen?

Idag var stack Sara och jag iväg till Kista efter att hon gått ut med hunden hon jobbar med och jag haft italien-mötet. Tyvärr missade vi bussen, pga mig som stod och pratade med Carro om Baskien lite för länge, men sara var inte arg.. (tror jag)

Gick runt i Kista en lång stund, letade och letade, kom inte överens om vad vi skulle ha, men kom till slut överens om att vi behövde en paus för att äta lunch. Sushi! Helt underbart, med kaffe och pistasch-glass till efterrätt (jag vet inte hur det stavas). Vi tittade på klockan och tiden hade rusat iväg och redan blivit kvart över 4, så vi gick runt och försökte få gjort det vi kom för att göra. Och så blev det till slut.

Kom hem, mötte av våra kompisars hund som vi vaktade idag, en skitsöt liten jack russel terrier. Hur lätt är det att plugga matte när en sån hoppar upp med framtassarna på ens ben när man själv försöker förstå andragradsekvationer? Jag får ta tag i skiten ordentligt imorgon istället.. dagen innan provet.. bravo Lovisa.. plus att jag ska försöka träna på friskis också. Jag säger som Timbuktu: Det laaaauuuser saajjjj!!!


Kommentarer
Postat av: julia

2 dagar kvar!!! imorgon kommer det vara imorgon, sheeet vad coolt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback