Stanchissima....

Oj oj oj vad trött jag är.... klockan är inte mycket men det känns som mitt i natten. Ska snart gå och sussa. Njuter av datorn och en ledig stund lite grann bara..

Italienarna är jätteroliga! Jättesnälla, trevliga, högljudda och öppna. Vi har hittat på lite allt möjligt med dem, orkar inte riktigt skriva ner allt... men det har varit jätteroligt! T.ex så kom jag nyss hem från Hard Rock Café där vi var 10 pers och åt... eller vi var egentligen några fler, men vi hade bokat bord så vi fick inte sitta bredvid de andra. Tråkigt att de ska åka hem på lördag, bara 2 dagar kvar ju :(
Italienskan går superbra, jag lär mig verkligen nya grejer hela tiden, blir mer och mer van vid språket. Jag råkade t.ex säga "grazie" istället för "tack" till servitören idag (och det är inte första dagen det händer)

Idag var det för övrigt cover-konsert i skolan. Den gick molto bene om jag får säga det själv, trots lite tekniska problem här och där. Sånginsatsen på "Did you give the world some love today babe" har jag ingen speciell bild av, men jag tror att det gick bra! Trumspelet var jag nöjd med, och riktigt stolt eftersom det inte är en av mina starka sidor! Men nu är jag mycket bättre och trummor är roligt har jag upptäckt!

Planen imorgon ser ut som följande:
upp vid 06:25 för att göra matsäck till italienaren
Skola
Ta igen plugg
träffa italienarna inne i stan
okända planer




                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

anch'io sono stanchissima!
Du kan väl höra av dig om det blir nån bio sen :)

Postat av: Karolin

sånginsattsen var jättefin! =)

2008-03-13 @ 19:17:20
URL: http://www.grisrosa.blogg.se
Postat av: Lovisa

karolin: tack!:) ni var skitbra!

2008-03-13 @ 22:03:46
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback