ny vecka, nya tag

Igår sade vi alltså hejdå till italienarna på Arlanda. Kram och kindpussar från de underbara människorna Giulia x3 , beatrice, francesco, alessandro, simone och maicol. Sorgligt, men vi ses snart igen. Och då i solen!

Efter avskedet åkte jag med pappa till Kista på jakt efter rosa kläder till honom, han och mamma skulle på fest med temat rosa, och jag shoppade lite kläder. Det var evigheter sen jag gjorde det. Kändes bra. Blev 3 linnen, turkost, blått och vitt-randigt, rött och vitt-randigt och en rosa hood-tröja. Tyvärr råkade jag köpa fel storlek på ett av linnena... klantigt, men det är bara att gå och byta. Pappa hittade en rosa skjorta.
Tog bussen hem och postade vykort till italien som jag lovade en av giuli:orna :P

Kom hem, gjorde ingenting, lagade pannkakor, tittade på gudfadern med martin och viktoria, såg melodifestivalen, bringing down the house och sen gick alla syskonen Prage och lade sig och sov.

Idag har jag vaknat otroligt långsamt, gick upp vid 9, kollade på tv tills 12 i pyjamas... inte likt mig alls. Jag brukar gå upp när jag går upp, och inte ligga och sega sådär. Nu sitter jag och ska förbereda en filosofi-redovisning och smaskar på chokladen som jag fick i present av maicol.. mums... nej nu måste jag get to work..

Kommentarer
Postat av: Frida

ouff, snygg hoodie :O :D

Postat av: frida

såg också bringing down the house haha xD

2008-03-17 @ 09:27:31
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback