lunedí

Det tog emot riktigt mycket att gå upp idag. Min första tanke var: va? råkade jag ställa alarmet på mobilen, det är ju helg? Nej, det var inte helg. Det var måndag morgon.
Började med itailenska, sen var det spanska. Vi ska börja med ett nytt tema, man fick välja mellan idoler och äventyrssporter. Jag och Elin ska göra en film om Aventura, typ en "låtsasintervju" med dom haha det kommer bli hur kul som helst!

Jag och Sara ritade och spelade piano på lunchen. Ungefär en kvart innan nästa lektion började kom vi på att vi skulle äta lunch. En språngmarsch till receptionen för att köpa ett nytt matkort åt Sara och sen gick vi till matsalen. Vad intressant va?

Så nu måste ni undra, vad gör jag framför en dator när lektionen skulle ha börjat? Varför är jag inte på matten? Egentligen undrar jag det också men ibland får man bara följa hjärtat... :P

Kommentarer
Postat av: elin

haha, ja brukar jag följa hjärtat ganska ofta.. Men vi får fundera ut storslagna ideer till vår film, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback