iih

Tiden bara rusar iväg och jag hinner inte riktigt med. Eller gör jag det kanske? Matteprovet idag gick förvånande bra, kändes det som iallafall. Detta trots att jag verkligen tog tag i det igår, och lärde mig de sista sakerna idag på lunchrasten, bara en timme innan provet började.

Imorgon ska jag och Sara prata inför en spanskagrupp i steg 4, det ska bli kul och se hur det går.. vi förberedde oss ordentligt idag och dessutom är det många musikettor i gruppen som förhoppningsvis är snälla mot oss.
Vi åt sushi för andra gången i veckan... börjar bli lite bortskämd kanske, om inte annat så tar plånboken stryk...

Nu har jag nyss kommit hem från treornas musikalkonsert som var jättebra! Imorgon är det jazz/visa-gruppen som har sin i rudbecksskolans aula, ska bli jättekul att se.

På något sätt ska jag imorgon hinna med att göra följande saker:

- läsa en massa sidor geografi (detta borde jag göra, men tveksamt om jag kommer göra det...)
- göra en spanskaläxa
- öva på mina solon inför konserten på söndag
- städa, fixa iordning med sängar etc inför italienarens ankomst
- skaffa busskort till italienaren
- försöka komma på nåt kul sätt att spendera lördagskvällen på

Förhoppningsvis har jag så mycket att göra att jag inte inser att det nu bara är 2 dagar kvar. När jag vaknar imorgon kommer det vara i morgon som de kommer!!!!

god give me strength...

Kommentarer
Postat av: Frida

spanskaläxa... ? qué ha pasado? he olvido algo?? cuentameee!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback