ganska coolt

igår på dansen hände en kul grej. Förutom att jag redan var skittaggad inför att dansa, eftersom jag var borta förra gången (det blir lite abstinens) så hade min lärare en grej att berätta. Hon ska dansa och köra bakom en ny artist från spanien som nu ska lanseras i Sverige och ville pröva koreografin till en av hans låtar på oss. Fy vad roligt, tänkte jag och insåg att vi faktiskt dansar professionella koreografier som artister använder!
Men inte bara det utan hon berättade också att denne sångare skulle komma senare på lektionen och titta för att se hennes koreografi!

Det var ganska lätta rörelser, men allt gick så himla snabbt. Jag satte det mesta, men ett parti gick alltid åt skogen, men jag följde med i rörelsen lite grann iallafall.

Vid 9-snåret kommer det in 4 personer; den unge killen, en kvinna och två män (kvinnan och männen var svenskar) och sätter sig på stolar och tittar. Koreografin var skitkul och vi fick applåder! Så roligt, jag studsade som på moln hem. Hoppas han blir riktigt känd och att hans låt (som för övrigt var riktigt bra!) blir nästa sommarplåga, för då kan jag säga att jag dansade för honom! Tror att det var typ "Frankie" eller något han hette... så kom ihåg det!


Kommentarer
Postat av: Karolin

du får komma ihåg mej när du blir världsberömd dansare sen bara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback