finito, kaputt!

Idag är jag riktigt seg! Igår var det filmkväll hos Karro. Först gick jag, Karro, Sandra och Anton till Stinsen och handlade lite godis och sen satt vi i Karros kök och drack te med djupa diskussioner. Vi började kolla på Shrek 3, sen mötte vi Frida vid busstationen och fortsatte kolla på filmen. Efter det tog vi Rent och det var inte många torra ögon... Vi avslutade med The Holiday och sen var vi väldigt sega. Kom hem vid 20 i 4 och somnade bums. Vaknade av att mamma undrade om jag skulle med till Nyköping och hälsa på släkten... jag var helt död, så jag skippade det. Nu är jag ensam hemma och väntar på att pappa ska komma hem från jobbet. Är äntligen klar med geografin också!!



Nu är alltså lovet nästan slut. Bara en sovmorgon kvar och sen börjar slitet igen. Fast det blir en rolig vecka, bortsett från geografi-inlämningen och matteprovet. På torsdag och fredag är det treornas sångkonserter, ska bli skitkul att kolla på! Och på lördag blir det en riktigt fullt-upp-dag. Från 12-14 är det konsertrep med Matteus, direkt efter det åker jag till Annie i Rotebro för att gå på hennes födelsedags- Öppet Hus, egentligen börjar det 17.00, men jag är där lite tidigare.. för vid 6 kommer mamma och hämtar upp mig och vi hämtar upp italienaren på Arlanda, planet landar 18.20.

Kommentarer
Postat av: Annie

De läskiga italienarna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback