!!!!!

Ja igår var det en MYCKET speciell dag!!!

På morgonen åkte jag till Matteus och repade solon och duetten inför konserten, sen hade vi rep med hela kören till 14.00, och efter det drog jag direkt hem till Annies öppet hus för att fira hon har fyllt 18. Det var inte så många där, Annie, Therese och jag och några av Annies släktingar. Men det var roligt, hon hade en supergullig kusin!! Sen började kompisarna trilla in vid 18.00, hann tyvärr bara umgås ett litet tag.. det var väldigt tråkigt. Pappa kom och hämtade mig och vi åkte iväg till Arlanda. Mötte Linnea och Julia utanför på parkeringsplatsen och vi gick in till de andra. Jag var så sjuuuukt nervös!!!! Jag tror jag talar för allihop då:P, vi stod och hoppade upp och ner, helt galna! Jag mådde nästan illa så nervös var jag, händerna skakade haha! En massa personer kom igenom dörrarna till ankomsthallen men italienarna tog minsann tid på sig. Det tog på nerverna... till sist kom de i allafall, jag hälsade på min och vi åkte hem. Han är jättetrevlig! Pappa satt och förhörde honom på latinska ord för insekter haha och fick oss andra att skratta med sina engelska översättningar. t.ex "Rotfrukt" sa han som "rotten fruits":P men det var kul!
Sen åkte vi hem till Caroline och kollade på en film, samt spelade in när italienarna läste ur svenska tidningar haha.. det var underbart! Jag och Caroline fick också läsa italienska, ur en bok som hennes italienare tagit med sig. Det gick bra tror jag haha, jag fick en applåd iallafall!
Idag har vi ätit frukost, sen skjutsade vi in honom till centralen där de skulle träffas för att göra båtutflykt till Utö. Jag kunde inte följa med.. pga matteus konserten, men det ska också bli kul! Fick en present också, en låda med choklad :)

Jag bara känner på mig att det här kommer bli en helt UNDERBAR vecka!!!!


Kommentarer
Postat av: karolin

Vad kul det låter! verkar vara en bra kille, han tog ju med choklad

Postat av: julia

ååååååååh

2008-03-11 @ 15:26:27
URL: http://hejjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback