Bara 3 dagar kvar!

Idag vaknade jag med skitbra humör, det var helt skumt. Kanske för att det var väldigt ljust ute, som man inte är van vid. Eller för att det är kort skoldag idag. Hade geografi och filosofi. På geografin höll vi på med orkanen Katrina och på filosofin fick vi se en Monthy Pyton-sketch, lyssna på en av deras sånger och gick igenom lite filosofihistoria.

Snart kommer Sara (hoppas jag) och vi ska på shoppingtur... mer om det säger jag inte eftersom det finns ett födelsedagsbarn i bilden som kanske läser...oops där kanske jag avslöjade för mycket:P
Vi ska också förbereda lite inför när vi ska prata om spanska-kursen och baskien-utbytet för en steg 4 grupp någon gång i veckan.

Kommentarer
Postat av: Karolin

pax för din filosofi-lärare!

Postat av: Lovisa

karolin: ja han är toppen :D

2008-03-04 @ 21:17:47
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Annie

Klart man läser din blogg, om det är mig du menar (A)

2008-03-06 @ 15:02:58
URL: http://annies.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback